mercoledì 31 luglio 2013

WORDS OF WISDOM: LED ZEPPELIN - I'M GONNA LEAVE YOU


Babe, Baby, baby,
I’m gonna leave you.
I said baby, you know I’m gonna leave you.
I’m leave you when the summertime,
Leave you when the summer comes a-rollin’,
Leave you when the summer comes along.

Ba, babe, babe, babe, babe, babe, baby-mm-baby
I don’t wanna leave you,
I ain’t jokin’ woman,
I’ve got to ramble.
Oh yeah, babe, babe,
I won’t be there
I can hear it callin’ me.
I can hear it callin’ me
The way it used to do.
I can hear it callin’ me back home.

Ohhh. I know, I know, I know I never, never,
Never, never, never gonna leave you, babe.
But I gotta go away from this place.
I’ve got to quit you yeah. Ohhh baby, baby,
Don’t you hear it callin’ me?
Woman, woman, I know, I know.
It feels good to have you back again
And I know that one day baby it’s gonna
Really grow, yes it is.
We gonna go walkin’ through the park every day.
Hear what I say, every day.

Ohhh. My, my bye, bye.
My, my babe I’m gonna leave you, go away.
Ohh-alright. You’re such a sweet baby.
It was really. Oh, really growin’.
You made me happy when skies were grey
But now I go to go away
Baby, baby, baby.
That’s when it’s callin’ me.

I said that’s when it’s callin’ me back home.

Amore, picola, piccola,
sto per lasciarti
Ho detto piccola, tu sai che sto per lasciarti
Ti lascerò durante il periodo estivo
ti lascerò quando l'estate avanzerà
ti lascerò quando l'estate verrà avanti

Ba, baby, baby, baby, baby, baby, baby-mm-baby
Non voglio lasciarti
Non sto scherzando, donna,
Sto divagando
Oh yeah, amore, amore, 
Non sarò lì
Posso sentirti chiamarmi
Posso sentirti chiamarmi
Com'eri solita fare
Posso sentirti chiamarmi a casa

Ohhh, lo so, lo so, lo so io mai, mai
mai mai mai ti lascerò, amore
Ma devo andarmene da questo posto,
Devo lasciarti yeah. Ohhh piccola, piccola
Non senti che mi chiama?
Donna, donna, io so, io so,
è bello averti indietro di nuovo
e so che un giorno piccola lo sarà
Conterà di più, sì lo sarà.
Passeggeremo tutti i giorni nel parco
Ascolta quello che dico tutti i giorni

Ohhh. Mia, mia, addio, addio,
Mia, mia piccola sto per lasciarti, vado via
Ohh-tutto bene, tu sei una piccola dolce
Lo era veramente, oh veramente importante
Mi hai reso felice quando i cieli erano grigi
Ma ora devo andare via
Piccola, piccola, piccola
E' così quando mi chiama
Ho detto che è così quando mi richiama a casa



Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You
Led Zeppelin (1969)











Nessun commento:

Posta un commento